طراحی سایت اصفهان طراحی سایت اصفهان .

طراحی سایت اصفهان

مراحل ساخت استخر پلیمری:

 
به طور کلی استخرهای پلیمری همانند استخر های دیگر نیاز به زیرسازی دارند اما قطعا زیر ساخت استخر پلیمری با زیر ساخت استخرهای سنتی متفاوت است. همچنین روش های متفاوتی هم برای ساخت استخر های پلیمری وجود دارد. مراحل و نحوه ساخت استخر پلیمری به ترتیب زیر قابل طراحی و اجرا می باشد:

در مرحله اول باید ابعاد و عمق استخر با توجه به حجم آب مورد نیاز بررسی شود. در این مرحله کارشناسان ما در محل پروژه حاضر شده و با توجه به درخواست کارفرما و مکان پروژه ، ابعاد استخر پلیمری و عمق آنرا برآورد میکنند. میزان پلیمر و ورق ژئوممبران مورد نیاز هم مشخص و هزینه ساخت استخر کشاورزی ژئوممبران اعلام میشود.
در مرحله دوم گود برداری انجام میشود و حفری در محل پروژه انجام میشود. در صورتی که استخر سطحی باشد ابعاد و شکل محل احداث استخر بررسی و ساختار سازی استخر صورت می گیرد.
پس از حفاری محل استخر ، داخل استخر ورق ژئوممبران پوشیده شده و ورق های لاینر بوسیله دستگاه جوش بهم متصل میشود. تست و بررسی برای  اطمینان از ایجاد اتصالات محکم و بدون نقص در این مرحله الزامی است.
این مرحله شامل نصب سیستم‌های تأمین و تخلیه آب، جاگذاری لوله و اتصالات پلی اتیلن و شیرآلات مورد نیاز و نصب و راه اندازی سیستم فیلتراسیون و تصفیه آب است.
در پایان نوبت به بررسی کنترل کیفی میباشد که  آزمون‌های نشت آب و اطمینان از عملکرد صحیح استخر و آماده‌سازی استخر برای استفاده میباشد. بطورکلی در هر مرحله از ساخت استخرکشاورزی ، رعایت استانداردها و دقت در اجرای کارها می‌تواند به ایجاد یک استخر پلیمری با کیفیت و قابل اعتماد کمک کند.


برچسب: استخر پلیمری ، استخر کشاورزی ،استخر ژئوممبران،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۳:۱۲ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)